آموزش ساخت اپل آیدی | مجله سامانه آوران

آموزش ساخت اپل آیدی

کمپانی اپل علاوه بر اینکه نسبت به دیگر محصولات از محبوبیت بالایی برخوردار است، یک ویژگی بسیار جذاب دارد که محصولات این شرکت را خاص کرده. امنیت بالا، یکی از آن ویژگی‌های بسیار عالی است که بر روی تمامی محصولاتش اعمال کرده. شما در ابتدا بعد از خریداری محصولات اپل باید یک حساب کاربری  به نام اپل آیدی بسازید تا با دستگاه شما همگام شود. در واقع اپل آیدی اون هویت و شناسنامه محصول اپل است که موجب بالا رفتن امنیت آن شده. با فراموش شدن رمز عبور و اطلاعات اپل آیدی عملا آن دستگاه برای شما غیرقابل استفاده خواهد شد. بنابراین هنگام ساخت اچل آیدی دقت کنید و هر مرحله را به صورت کامل مطالعه کنید و با دقت تمامی اطلاعات را وارد کنید. همین امنیت بالای این محصولات موجب شده تا فرایند ساخت اپل آیدی نیز کمی سخت به نظر برسد. بنابراین هیچ وقت بدون تجربه این روش را امتحان نکنید. ما در ادامه توضیحات کاملی در رابطه با 0 تا 100 ساخت اپل آیدی را به شما آموزش خواهیم داد تا ریسک ساخت آن را کاهش دهیم.

پیش نیاز‌های لازم برای ساخت Apple ID

برای ساخت یک اپل آیدی، شما به موارد زیر نیاز دارید:

  1. 1. یک دستگاه Apple :

برای ایجاد یک اپل آیدی، شما به یک دستگاه Apple مانند  iPhone، iPad، iPod Touch، یا Mac نیاز دارید.

  1. 2. آدرس ایمیل:

شما به یک آدرس ایمیل معتبر نیاز دارید که قبلا هیچ اپل آیدی بر روی آن ساخته نشده باشد. که این آدرس ایمیل نام کاربری شما در اپل آیدی خواهد شد.

  1. 3. رمز عبور قوی:

رمز عبور شما باید حداقل 8 کاراکتر باشد، حداقل یک حرف بزرگ، حداقل یک حرف کوچک و حداقل یک عدد داشته باشد. شما نمی‌توانید سه کاراکتر یکسان متوالی استفاده کنید و باید یک رمز عبوری باشد که در طول یک سال گذشته استفاده نشده باشد.

  1. 4. سوالات امنیتی:

شما باید سه سوال امنیتی را انتخاب کنید و به آنها پاسخ دهید. این سوالات در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کردید یا برای تأیید هویت شما استفاده می شود.

  1. 5. اطلاعات پرداخت:

برای ایجاد یک Apple ID، ممکن است نیاز به اطلاعات پرداخت داشته باشید. اگرچه که اختیاری است و شما می‌توانید “بدون کارت اعتباری” را انتخاب کنید البته این فقط برای زمانی که ما می‌خواهید فقط اپیکیشن‌های رایگان را دانلود کنید مورد استفاده قرار می‌گیرد. با این حال، برای خرید از App Store، iTunes، یا خرید درون برنامه ای، شما باید یک روش پرداخت را اضافه کنید.

6 گام ساخت اپل آیدی

  1. باز کردن اپل اپ استور

App Store را بر روی دستگاه آی او اس خود باز کنید و در صفحه اصلی بر روی نماد آواتار کوچک که سمت راست و بالای صفحه قرار دارد کلیک کنید.

  1. انتخاب “ساخت اپل آیدی”

سپس گزینه “ساخت اپل آیدی” را انتخاب کنید.

  1. وارد کردن اطلاعات شخصی

در صفحه بعدی، شما باید اطلاعات خود را وارد کنید. این شامل:

نام و نام خانوادگی

تاریخ تولد

آدرس ایمیل (که اپل آیدی شما می‌شود)

رمز عبور (باید حداقل 8 کاراکتر و شامل حداقل یک عدد، یک حرف بزرگ و یک حرف کوچک باشد)

سوالات امنیتی (باید سه سوال را انتخاب و به آنها پاسخ دهید)

  1. تأیید ایمیل

بعد از وارد کردن اطلاعات خود، Apple یک ایمیل تأیید به آدرس ایمیل شما می‌فرستد. برای تأیید حساب خود، روی لینک در ایمیل کلیک کنید.

  1. ورود به حساب

بعد از تأیید حساب خود، شما می‌توانید با استفاده از اپل آیدی و رمز عبور خود وارد حساب خود شوید.

  1. تنظیمات پرداخت

در این گام، شما می‌توانید روش پرداخت خود را انتخاب کنید. که می‌تواند یک کارت اعتباری باشد، یا گزینه “بدون کارت اعتباری” را انتخاب کنید. اگر روش پرداختی را انتخاب کنید، شما باید اطلاعات کارت خود را وارد کنید.

  • توجه: اگر گزینه “بدون کارت اعتباری” را انتخاب کردید، شما فقط می‌توانید اپلیکیشن‌های رایگان را دانلود کنید. برای خرید اپلیکیشن های پولی یا خرید درون برنامه ای، شما باید یک روش پرداخت را به حساب خود اضافه کنید.

تبریک می گویم! شما حالا یک اپل آیدی دارید و می‌توانید از خدمات آپل استفاده کنید.